عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آيا از آي تي دانلود راضي هستيد؟

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 226
بازدید دیروز : 45
بازدید هفته : 272
بازدید ماه : 226
بازدید کل : 277652
تعداد مطالب : 1389
تعداد نظرات : 68
تعداد آنلاین : 1

javahermarket

 MAGIX Music Maker MX Premium 18.0.3 : نرم افزار MAGIX Music Maker ابزاریست بسیار کارآمد برای ساخت موزیک هایی حرفه ای همراه با قابلیت ویرایش موزیک. این نرم افزار که از محیط کاربری فوق العاده جذابی بهره می برد، تمامی فرمت های رایج موجود را شناسایی کرده و قادر است تا با بهترین کیفیت ممکن فایل های صوتی را ذخیره نماید. تنها با اندکی حوصله می توان با استفاده از این نرم افزار زیباترین صداها را با داشتن کیفیت فوق العاده تولید کرد به طوری که شنونده به هیچ وجه متوجه استفاده از نرم افزار به جای آلت موسیقی نشود. صدها افکت مختلف در این نرم افزار در نظر گرفته شده که کاربر یا به نوعی تدوینگر صوت می تواند به سادگی از آن ها برای زیباتر شدن صدای تولیدی استفاده نماید. استفاده از MAGIX Music Maker  بسیار آسان است و به راحتی هرکاربری می تواند از نرم افزار استفاده نماید. آنچه در این ابزار اهمیت فراوانی دارد ، وجود بیش از 3500 صدای حرفه ای است که می تواند یک  هدیه بسیار مناسب برای هرکاربری به حساب آید. قابلیت ضبط صدا با کیفیت های مختلف در این ابزار وجود دارد.

ساخت و ویرایش موزیک با MAGIX Music Maker MX Premium 18.0.3

قابلیت های کلیدی نرم افزار MAGIX Music Maker MX Premium 18.0.3:
- محیط کاربری فوق العاده جذاب 
- استفاده بسیار آسان از نرم افزار
- پشتیبانی از انواع فرمت ها
- قابلیت تنظیم کیفیت
- استفاده از نهایت کیفیت در ذخیره سازی موزیک ها
- قابلیت ساخت موزیک 
- وجود صدها افکت صوتی
- بیش از 3500 موزیک و صدای آماده
- قابلیت ویرایش موزیک ها به صورت کاملا حرفه ای 
- قابلیت ضبط صدا
- قابلیت رایت به صورت سی دی صوتی
- قابلیت پشتیبانی و ویرایش فرمت MIDI
-  افکت های جدید اضافه شده به نرم افزار ( جدید )
- بیش از 3500 کلیپ صوتی کوتاه ( جدید )
- اکولایزر 4 باند ( جدید )
- میکسر بسیاری حرفه ای در نرم افزار
- قابلیت Remix کردن موزیک ها
- قابلیت ارسال به سایت Youtube
- قابلیت دریافت از سیستم های صوتی قابل حمل
- سازگاری با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7 
- و ...


 


javahermarket



:: موضوعات مرتبط: مالتی مدیا , تبدیل صدا , ویرایشگر صدا , ويرايشگر صوت , ,
:: برچسب‌ها: ساخت و ویرایش موزیک با MAGIX Music Maker MX Premium 18 , 0 , 3 ,
:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 45
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 Free Studio Manager در عین رایگان بودن نرم افزاری کاملا قدرتمند، حرفه ای و همه کاره محصول کمپانی DVDVideoSoft است. هدف اصلی این برنامه متحد کردن همه ی برنامه های چند رسانه و توسعه دهندگان این برنامه ها است. این برنامه که خود شامل هشت قسمت YouTube, MP3 & Audio, CD-DVD-BD, DVD and Videos, Photos, CellPhones, Gadgets Apple, 3D است و با ظاهر فوق العاده زیبا و رابط کاربری بسیار آسان به راحتی به کاربر اجازه دسترسی به هر بخش را برای انجام فعالیت مورد نظر می دهد. این برنامه در نوع خود بی نظیر است که شامل ابزارهای دانلود، پلیر، تبدیل فرمت و رایت سی دی می باشد. با استفاده از این برنامه رایگان قادر خواهید بود فایل های صوتی و تصویری خود را در فرمت های مختلف از اینترنت دریافت کنید، تبدیل کنید، به دستگاه های چند رسانه ای منتقل کنید و حتی در سایت های نظیر یوتوب و فیسبوک به اشتراک بگذارید. سایت دانلودها این نرم افزار بی نظیر و فوق العاده را به شما پیشنهاد می کند.

 

Free Studio 5.1.0 نرم افزار چند رسانه اي كامل با نام Free Studio 5.1.0

 

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: تبدیل صدا , تبدیل ویدیو , ویرایشگر صدا , ویرایشگر فیلم , ,
:: برچسب‌ها: به اشتراك گذاشتن ويدئو , تبديل فرمت هاي تصويري , تبديل فرمت هاي صوتي , تبديل كننده , دانلود Free Studio 5 , 1 , 0 , دانلود برنامه Free Studio 5 , 1 , 0 , دانلود نرم افزار Free Studio 5 , 1 , 0 , فيلم برداري از صفحه ويندوز , فیلم برداری از صفحه دسکتاپ , نرم افزار شبيه جت آوديو , ويرايش گر مالتي مديا , پلير همه فرمت ها ,
:: بازدید از این مطلب : 585
|
امتیاز مطلب : 82
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

 

DVD Audio Extractor v6.0.0 : بیرون کشیدن فایلهای صوتی از روی دیسکهای DVD صوتی وتصویری توسط DVD Audio Extractor .نرم افزاری حرفه ای در زمینه ریپ کردن دیسکهای DVD صوتی وتصویری به فرمتهای معروف ومختلف صوتی نظیر:OGG, MP3, Wave or FLAC files توسط این برنامه شما قادرید به راحتی اهنگ مورد علاقه خودتون رو از داخل فیلمهای دی وی دی جدا کنید واونها رو در فرمت دلخواهتون ذخیره کنید.

DVD Audio Extractor v6.0.0

برخی از قابلیتهای این نرم افزار:

کاربردی اسان وکاربر پسند
Rip نمودن سریع ودقیق با کیفیت بالا
پشتیبانی نمودن از انواع مختلف فرمتهای صوتی دیسکهای دی وی دی
قابلیت Rip نمودن همزمان دیسکهای دی وی دی به چند فرمت مختلف صوتی

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: تبدیل صدا , ,
:: برچسب‌ها: استخراج فایلهای صوتی , از dvd با DVD Audio Extractor v6 , 0 , 0 ,
:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 65
|
تعداد امتیازدهندگان : 18
|
مجموع امتیاز : 18
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

DJ Studio Pro

آیا به دنبال نرم افزاری می گردید تا به سادگی کارهای میکس موزیک را انجام دهید ؟ DJ Studio Pro نام نرم افزاری در همین زمینه است که با استفاده از آن می توانید بسیاری از کارهای ابتدایی و حرفه ای میکس موزیک هایتان را انجام دهید . این برنامه با در اختیار داشتن یک پلیر داخلی حرفه ای ، تنظیم بیت و تکست را به صورت خودکار برایتان انجام خواهد داد . به وسیله این نرم افزار می توانید فرمت فایلهای صوتی تان را به سایر فرمت ها تبدیل کنید . تنها کافیست تا فایل مورد نظر را به محیط برنامه کشیده و فرمت خروجی آن را انتخاب کنید . انجام برخی دیگر از کارهای مدیریت فایلهای صوتی نظیر افزودن و یا حذف کاور و نیز تغییر تگ های آنها ، از سایر ویژگی های این نرم افزار به شمار می روند . با DJ Studio Pro می توانید دیسک های صوتی بسازید ، تمامی فرمت ها را ویرایش کرده و با افزودن افکت های مختلف نظیر fade in و fade out آنها را زیبا تر کنید .همچنین با این برنامه می توانید بخش های دلخواه خود را از یک فایل صوتی جدا کرده و آن را به صورت جداگانه ذخیره نمایید .

 

 

 

حجم : ۲۱٫۱۸ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: تبدیل صدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 653
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

با ظهور دستگاه های مختلف پخش کننده ویدویی ، فرمت های گوناگونی نیز به وجود آمد که هر یک بنا به قابلیت های و ویژگی های خاص خود توسط کمپانی های مختلف موارد استفاده قرار گرفتند . از این رو فیلم ها ، ویدیو ها و کلیپ ها تصویری هریک در فرمتی خاص انتشار پیدا کرده و قابل پخش در دستگاه های دیگر نبودند . برای رفع این مشکل نرم افزار های تبدیل به وجود آمدند و به خاطر بازار خوبی که برای آنها فراهم شده بود روز به روز بر تعداد آنها افزوده شد .

AVCWare Total Video Converter

AVCWare Total Video Converter یکی از این دسته از نرم افزار ها می باشد که با پشتیبانی از بیشتر فرمت های تصویری می تواند کلمه کامل را به همراه خود یدک بکشد . این برنامه با پشیتبانی از کیفیت های SD و HD به شما کمک می کند تا فیلم دلخواه خود را که در یکی از فرمت های AVI ، MPEG ، WMV ، DivX ، MP4 ، H.264/AVC ، AVCHD ، MKV ، RM ، MOV ،XviD ، ۳GP و … می باشد از یکی به دیگری و بلعکس تبدیل کنید .

از دیگر ویژگی هایی که AVCWare Total Video Converter در خود گنجانده است امکان استخراج صدا و موزیک از فرمت های ذکر شده می باشد . بدین ترتیب اگر موزیک متن یک فیلم یا صداهای موجود در آن نظر شما را به خود جلب کرد تنها کافیست تا آن را به محیط نرم افزار وارد کرده تا یک خروجی صوتی در یکی از فرمت های MP3 ، WMA ، WAV ، RA ، M4A ، AAC ، AC3 تهیه نمایید .

آیا شما نیز یکی از دارندگان دستگاه هایی نظیر iPod ، iPhone ، iPhone 3G ، Apple TV ، PSP ، PS3 ، Xbox ، Wii ، MP3/MP4 players، Creative Zen ، iRiver ، Pocket PC ، PDA هستید و نمی توانید فیلم و ویدیوی دلخواه خود را درون آن مشاهده کنید ؟ برای امکان پذیر کردن این خواسته کار سختی نیاز به انجام نیست ! تنها کافیست تا با افزودن فیلم مورد نظر به لیست تبدیل ، خروجی دلخواه خود را با تنظیمات پیشرفته دریافت نمایید . اضافه کردن واترمارک به ویدیو ها ، تغییر اندازه و بردین قسمت دلخواه از فیلم و اضافه کردن افکت های گوناگون از دیگر قابلیت های این نرم افزار محسوب می شوند .

 

 

حجم : ۱۵٫۲۷ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com
دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: تبدیل صدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 566
|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Aimersoft Music Converter

برخی از موزیک ها و فایلهای صوتی با استفاده از تکنولوژی DRM (‌ مدیریت حقوق دیجیتال ) مانع از کپی  و یا تبدیل به سایر فرمت ها می شوند که صد البته این عمل برای آن دسته از افرادی که با حق کپی رایت مخالف هستند (‌!) ناخوشایند است اما خوشبختانه با وجود نرم افزار Aimersoft Music Converter می تواند به سادگی آنها را دور زد . این نرم افزار قادر است تا با استفاده از فناوری خاص خود تمامی موزیک هایی که دارای DRM هستند بین فرمت های محبوب صوتی نظیر MP3 ، AAC ، M4A ، WMA ، AC3 ، WAV ، OGG ، APE ، FLV ، FLAC ، AIFF ، MKA تبدیل کند . این نرم افزار همچنین می تواند برای خروجی هایی که می گیرید تنظیمات بسیاری انجام دهد که انتخاب کانال های صوتی و بیت ریت جز آن ها می باشند . یکی از وجه تمایز های این برنامه با گونه های مشابه سرعت بالا در انجام پروسه تبدیل می باشد که در کنار حفظ بالاترین کیفت ، برای زمانتان نیز ارزش بسیاری قایل می گردد .

 

حجم : ۹٫۸۲ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: تبدیل صدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 502
|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 22
|
مجموع امتیاز : 22
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Power.Audio.Editor

Power Audio Editor نرم افزاری است کامل که تمامی ابزارهای مورد نیاز برای ویرایش دیجیتال فایلهای صوتی را در خود گنجانده است . با استفاده از این برنامه قدرتمند می توانید کارهایی نظیر ضبط صدا ، ویرایش ، آنالیز و افزودن افکت های مختلف را به سادگی انجام دهید . نحوه طراحی این برنامه به گونه ای است که آماتورترین کاربرها نیز با کمی خلاقیت می تواند از آن بهره لازم را ببرد . آیا قصد تبدیل موزیک مورد نظر خود به سایر فرمت ها را دارید ؟ آیا فایل صوتی شما دارای یکی از فرمت های MP3 ، WMA ، WAV ، Ogg می باشد و شما می خواهد که آن را عوض کنید ؟
نیازی نیست تا به دنبال نرم افزاری دیگر برای جوابگویی به این خواسته ی خود باشید چرا که تبدیل فرمت ، یکی دیگر از قابلیت های نرم افزار Power Audio Editor می باشد که توانایی انجام آن را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد .

 

از این برنامه می توانید برای ضبط موزیک ، صدای خود و یا هر صدای دیگری استفاده کنید ، فایلهای صوتی که در فرمت های مختلف قرار دارند به داخل برنامه وارد نموده ، پخش کنید و با استفاده از ابزارهای مختلف ویرایشی ، تغییرات لازم را بر روی آنها انجام دهید . آیا می خواهید قسمت مورد نظر خود را از یک فایل صوتی جدا کرده ویا قسمتی را به آن اضافه کنید ؟ تنها کافیست تا از ابزارهای Cut ، Copy و Past استفاده نمایید تا قسمت های مورد نظر را برش داده و یا بچسبانید .

 

 

حجم : ۹٫۸۳ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: تبدیل صدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 21
|
مجموع امتیاز : 21
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

DRMBuster

فرمت های صوتی و تصویری روز به روز در حال افزایش هستند و هر کاربر با توجه به سلایق ، نیاز ها و البته سخت افزار هایی که برای پخش از آن استفاده می کند ، به یکی یا چند تا از آنها روی می آورد . اما نکته ای که در این بین می بایست توجه ویژه ای به آن داشت این است که به طور مثال یک موزیک یا فیلم معمولا در یک یا دو فرمت منتشر می شود و برای استفاده در مکان های مختلف ،  باید مرحله ای به نام تبدیل را بگذراند . DRMBuster نام یکی از این نرم افزار ها می باشد که می تواند با موفقیت و البته به سادگی شما را از این مرحله بگذراند . به وسیله ی این برنامه خواهید توانست فرمت های تصویری WMV ، M4V ، FLV ، MKV ، AVI ، TiVo و فرمت های صوتی WMA ، M4P ، M4B ، AAC ، RAX ، AA ، FLAC را به یکدیگر تبدیل نمایید . آیا فیلم یا موسیقی مورد نظرتان محافظت شده می باشد ؟ نیازی به نگرانی نیست چرا که DRMBuster با قدرتی که در اختیار دارد توانایی تبدیل فایلهای محافظت شده را نیز داراست و با استفاده از آن می توانید فایلهای مولتی مدیای خود را برای پخش در دستگاه هایی نظیر آی پاد ، آیفون ، MP3 و MP4 پلیر ، موبایل ، دی وی دی پلیر ها و … آماده کنید .

 

 

حجم : ۱۷٫۴۵ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: تبدیل صدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 603
|
امتیاز مطلب : 69
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Litex Media Advanced WMA Workshop

در گذشته فرمت های صوتی تنها به یک یا دو نوع محدود بود و آنها نیز با وجود اینکه از کیفیتی به مراتب پایین تر از کیقیت فایلهای کنونی برخوردار بودند ، اما حجمی که برای ذخیره شدن می طلبیدند بسیار بالا بود . از این رو فرمت های مختلفی برای رفع این مشکلات به وجود آمده و کاربران بنا به نیاز ها و ویژگی های که هر یک از آنها دارند ، دست به انتخاب زده اند . پس بنابراین تعداد فرمت هایی که اکنون ممکن است با آنها مواجه شوید نسبت به گذشته با افزایش چشمگیری مواجه شده است و خوب طبیعی است که برخی از آنها توسط پلیر رایانه ، تلفن همراه و یا موزیک پلیر پرتابل شما پشتیبانی نشوند . هرگاه به چنین مشکلی برخورد کردید کافیست تا به یک برنامه ی تبدیل فرمت های صوتی نظیر Litex Media Advanced WMA Workshop مراجعه کنید تا به سادگی موزیک هایی را که دستگاه مورد نظرتان توانایی پخش آنها را ندارد ، به فرمت های پشتیبانی شده توسط آن تبدیل کنید . این نرم افزار به شما کمک می کند تا فرمت هایی نظیر WMA به MP3 ، WMA به OGG ، FLAC به MP3 ، AAC به MP3 و بسیاری دیگر را به یکدیگر تبدیل نمایید . با این وسیله دیگر هیچ گاه ،‌ هیچ فایل صوتی نمی تواند دستور پخشی را که صادر کرده اید ، اجرا نکرده و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نماید !
نکته قابل توجه در این نرم افزار این است که تنها به مبدل موزیک ها و فایلهای صوتی محدود نگشته و ابزار کاربردی دیگری را نیز در خود گنجانده است. این قابلیت توانایی ریپ کردن موزیک هایی را که بر روی دیسک های صوتی به صورت رمزدار رایت شده اند و امکان کپی کردن آنها به طور مستقیم وجود ندارد  را به شما داده  و می توانید تنها با چند کلیک ساده تعیین کنید تا چه فایلهایی در چه فرمت هایی ذخیره گردند . آیا وجود تگ های ذخیره شده در موزیک ها برایتان مهم است ؟ هیچ جای نگرانی نیست چرا که این نرم افزار با استفاده از فناوری خاص خود می تواند تمامی تگ ها را به صورت کاملا خودکار هنگام پروسه تبدیل ، جابه جا کرده تا فایل خروجی تان نیز دارای همان تگ های اولیه باشند . این برنامه با توجه به حجم پایین و قابلیت های بسیارش یکی از بهترین ها در نوع خود بوده و استفاده از آن را به شما پیشنهاد می کنیم .

 

 

 

 

حجم : ۷٫۰۶ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

آموزش کرک کردن Litex Media Advanced WMA Workshop 2.7.3

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: تبدیل صدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 616
|
امتیاز مطلب : 77
|
تعداد امتیازدهندگان : 24
|
مجموع امتیاز : 24
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

Litex Media Advanced WMA Workshop

در گذشته فرمت های صوتی تنها به یک یا دو نوع محدود بود و آنها نیز با وجود اینکه از کیفیتی به مراتب پایین تر از کیقیت فایلهای کنونی برخوردار بودند ، اما حجمی که برای ذخیره شدن می طلبیدند بسیار بالا بود . از این رو فرمت های مختلفی برای رفع این مشکلات به وجود آمده و کاربران بنا به نیاز ها و ویژگی های که هر یک از آنها دارند ، دست به انتخاب زده اند . پس بنابراین تعداد فرمت هایی که اکنون ممکن است با آنها مواجه شوید نسبت به گذشته با افزایش چشمگیری مواجه شده است و خوب طبیعی است که برخی از آنها توسط پلیر رایانه ، تلفن همراه و یا موزیک پلیر پرتابل شما پشتیبانی نشوند . هرگاه به چنین مشکلی برخورد کردید کافیست تا به یک برنامه ی تبدیل فرمت های صوتی نظیر Litex Media Advanced WMA Workshop مراجعه کنید تا به سادگی موزیک هایی را که دستگاه مورد نظرتان توانایی پخش آنها را ندارد ، به فرمت های پشتیبانی شده توسط آن تبدیل کنید . این نرم افزار به شما کمک می کند تا فرمت هایی نظیر WMA به MP3 ، WMA به OGG ، FLAC به MP3 ، AAC به MP3 و بسیاری دیگر را به یکدیگر تبدیل نمایید . با این وسیله دیگر هیچ گاه ،‌ هیچ فایل صوتی نمی تواند دستور پخشی را که صادر کرده اید ، اجرا نکرده و از زیر بار مسئولیت شانه خالی نماید !
نکته قابل توجه در این نرم افزار این است که تنها به مبدل موزیک ها و فایلهای صوتی محدود نگشته و ابزار کاربردی دیگری را نیز در خود گنجانده است. این قابلیت توانایی ریپ کردن موزیک هایی را که بر روی دیسک های صوتی به صورت رمزدار رایت شده اند و امکان کپی کردن آنها به طور مستقیم وجود ندارد  را به شما داده  و می توانید تنها با چند کلیک ساده تعیین کنید تا چه فایلهایی در چه فرمت هایی ذخیره گردند . آیا وجود تگ های ذخیره شده در موزیک ها برایتان مهم است ؟ هیچ جای نگرانی نیست چرا که این نرم افزار با استفاده از فناوری خاص خود می تواند تمامی تگ ها را به صورت کاملا خودکار هنگام پروسه تبدیل ، جابه جا کرده تا فایل خروجی تان نیز دارای همان تگ های اولیه باشند . این برنامه با توجه به حجم پایین و قابلیت های بسیارش یکی از بهترین ها در نوع خود بوده و استفاده از آن را به شما پیشنهاد می کنیم .

 

 

 

 

حجم : ۷٫۰۶ مگابایت
پسورد : www.downloadkade.com

دانلود با لینک مستقیم

آموزش کرک کردن Litex Media Advanced WMA Workshop 2.7.3

javahermarket



:: موضوعات مرتبط: تبدیل صدا , ,
:: بازدید از این مطلب : 635
|
امتیاز مطلب : 72
|
تعداد امتیازدهندگان : 20
|
مجموع امتیاز : 20
ن : [cb:post_author_name]
ت : [cb:post_create_date]

صفحه قبل 1 صفحه بعد

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان آي تي دانلود و آدرس itdownload.Lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com